نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش کارآفرینی موانع و راهکارهای توسعه مشاغل خانگی زنان (مورد مطالعه: زنان آسیب‌پذیر شهر همدان) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 93-107]
  • آموزش کارآفرینی ارائه مدلی پارادایمیک برای توسعه آموزش کارآفرینی در دانشگاه‌های نسل سوم؛ کاربست نظریه بنیانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-74]
  • آموزش کارآفرینی بررسی تأثیر آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینانه با نقش میانجی ذهنیت کارآفرینانه (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]
  • آموزش کارآفرینی بررسی رابطه بین منبع کنترل و قصد کارآفرینی دیجیتال با نقش تعدیل‌گری آموزش کارآفرینی بر اساس نظریه رفتار برنامه‌ریزی‌شده [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-20]
  • آموزش کارآفرینی واکاوی مؤلفه‌های توسعه نگرش کارآفرینی در دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه نظری؛ کاربست رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: خبرگان درس کارآفرینی در شهر تهران) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 90-75]
  • آموزش کارآفرینی طراحی الگوی مدرسه کارآفرین با تأکید بر استقرار زیست‌بوم کارآفرینانه [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 24-1]
  • آموزش کارآفرینی تأثیر مهارت‌های تفکر کارآفرینانه بر دوسوتوانی سازمانی: نقش میانجی سرمایه فکری (مورد مطالعه: معلمان شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 58-43]
  • آموزش کارآفرینی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر آموزش کارآفرینی برای دانشجویان عراقی در جهت خوداشتغالی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 54-35]
  • آموزش کشاورزی مفهوم‌پردازی عوامل زمینه‌ای قصد کارآفرینانه در نظام آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 42-25]
  • آموزش مجازی کارآفرینی ارائه مدل پارادایمیک برای توسعه آموزش مجازی کارآفرینی در دوران پساکرونا (مورد مطالعه: دانشگاه رازی) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 106-91]
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آسیب‌شناسی نظام آموزش مهارتی در هنرستان کشاورزی شهرستان سنندج [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 94-75]
  • آموزش و ترویج کارآفرینی نقش هنر در ترویج و آموزش کارآفرینی: تحلیل محتوای کیفی فیلم‌های سینمایی کودک و نوجوان ایرانی در چهار دهه اخیر (1400-1360) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 21-42]

ا

  • ابتکارات کارآفرینی روند تولید ابتکارات کارآفرینانه اجتماعی با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 97-114]
  • اجتماعی بودن بررسی تأثیر نیمرخ کارآفرینی بر قصد کارآفرینی با تعدیل‌گری محیط دانشگاه (مورد مطالعه: دانشجویان گروه کارآفرینی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 59-78]
  • ادراک خودکارآمدی کارآفرینانه بررسی اثر اشتیاق کارآفرینانه با واسطه ادراک خودکارآمدی بر قصد کارآفرینانه زنان کارآفرین: نقش تعدیل‌‎گر میانجی سندرم سیندرلا [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 21-40]
  • استقلال‌طلبی واکاوی مؤلفه‌های پذیرش کارآفرینی هیبریدی در بین کارکنان سازمان‌های دولتی: مورد مطالعه استان فارس [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 124-95]
  • اشتیاق کارآفرینانه بررسی اثر اشتیاق کارآفرینانه با واسطه ادراک خودکارآمدی بر قصد کارآفرینانه زنان کارآفرین: نقش تعدیل‌‎گر میانجی سندرم سیندرلا [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 21-40]
  • اشتغال‌زایی پایدار تحلیل موانع فراروی کارآفرینی زنان روستایی استان کرمانشاه؛ کاربرد نظریه بنیانی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 43-58]
  • اشتغال زنان موانع و راهکارهای توسعه مشاغل خانگی زنان (مورد مطالعه: زنان آسیب‌پذیر شهر همدان) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 93-107]
  • اکوسیستم کارآفرینی طراحی الگوی مدرسه کارآفرین با تأکید بر استقرار زیست‌بوم کارآفرینانه [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 24-1]

ب

  • بازاریابی الکترونیکی ارائه مدل پارادایمیک بازاریابی محتوایی کسب‌وکارهای الکترونیکی (مورد مطالعه: کارآفرینان خبره حوزه بازاریابی محتوایی دیجیتالی) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 74-55]
  • بازاریابی محتوا ارائه مدل پارادایمیک بازاریابی محتوایی کسب‌وکارهای الکترونیکی (مورد مطالعه: کارآفرینان خبره حوزه بازاریابی محتوایی دیجیتالی) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 74-55]
  • برند طراحی و تبیین مدلی برای برندسازی در سازمان‌های آموزشی (مورد مطالعه: مدارس سرآمد شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 75-92]
  • برندسازی طراحی و تبیین مدلی برای برندسازی در سازمان‌های آموزشی (مورد مطالعه: مدارس سرآمد شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 75-92]
  • بقاء نقش تعدیل‌گر نوآوری در تأثیر تفکر استراتژیک بر بقای سازمان (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش‌بنیان استان مرکزی) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-20]
  • بلاک‌چین طراحی مدل کسب‌وکار مدیریت و بهینه‌سازی مصرف انرژی در ایران با استفاده از فناوری بلاک‌چین [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 74-59]
  • بهره‌وری انرژی طراحی مدل کسب‌وکار مدیریت و بهینه‌سازی مصرف انرژی در ایران با استفاده از فناوری بلاک‌چین [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 74-59]
  • بهینه‌سازی مصرف طراحی مدل کسب‌وکار مدیریت و بهینه‌سازی مصرف انرژی در ایران با استفاده از فناوری بلاک‌چین [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 74-59]

پ

  • پذیرش کارآفرینی هیبریدی واکاوی مؤلفه‌های پذیرش کارآفرینی هیبریدی در بین کارکنان سازمان‌های دولتی: مورد مطالعه استان فارس [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 124-95]

ت

  • تحلیل SWOT آسیب‌شناسی نظام آموزش مهارتی در هنرستان کشاورزی شهرستان سنندج [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 94-75]
  • تحلیل راهبردی آسیب‌شناسی نظام آموزش مهارتی در هنرستان کشاورزی شهرستان سنندج [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 94-75]
  • تحلیل محتوای کیفی نقش هنر در ترویج و آموزش کارآفرینی: تحلیل محتوای کیفی فیلم‌های سینمایی کودک و نوجوان ایرانی در چهار دهه اخیر (1400-1360) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 21-42]
  • تفکر استراتژیک نقش تعدیل‌گر نوآوری در تأثیر تفکر استراتژیک بر بقای سازمان (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش‌بنیان استان مرکزی) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-20]
  • تفکر کارآفرینانه تأثیر مهارت‌های تفکر کارآفرینانه بر دوسوتوانی سازمانی: نقش میانجی سرمایه فکری (مورد مطالعه: معلمان شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 58-43]
  • توسعه آموزش ارائه مدلی پارادایمیک برای توسعه آموزش کارآفرینی در دانشگاه‌های نسل سوم؛ کاربست نظریه بنیانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-74]
  • توسعه پایدار روستایی مدل‌سازی عوامل مؤثر بر توسعه کارآفرینی در مناطق روستایی (مورد مطالعه: روستاهای شهرستان هشترود) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 18-1]
  • توسعه روستایی تحلیل موانع فراروی کارآفرینی زنان روستایی استان کرمانشاه؛ کاربرد نظریه بنیانی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 43-58]
  • توسعه کارآفرینی ارائه مدلی پارادایمیک برای توسعه آموزش کارآفرینی در دانشگاه‌های نسل سوم؛ کاربست نظریه بنیانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-74]
  • توسعه کارآفرینی تحلیل موانع فراروی کارآفرینی زنان روستایی استان کرمانشاه؛ کاربرد نظریه بنیانی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 43-58]
  • توسعه کارآفرینی آسیب‌شناسی نظام آموزش مهارتی در هنرستان کشاورزی شهرستان سنندج [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 94-75]
  • توسعه کارآفرینی واکاوی مؤلفه‌های پذیرش کارآفرینی هیبریدی در بین کارکنان سازمان‌های دولتی: مورد مطالعه استان فارس [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 124-95]
  • توسعه کارآفرینی روستایی مدل‌سازی عوامل مؤثر بر توسعه کارآفرینی در مناطق روستایی (مورد مطالعه: روستاهای شهرستان هشترود) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 18-1]
  • تولید روند تولید ابتکارات کارآفرینانه اجتماعی با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 97-114]

ح

  • حمایت دانشگاهی مفهوم‌پردازی عوامل زمینه‌ای قصد کارآفرینانه در نظام آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 42-25]
  • حمایت دولتی مفهوم‌پردازی عوامل زمینه‌ای قصد کارآفرینانه در نظام آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 42-25]
  • حمایت محیطی مفهوم‌پردازی عوامل زمینه‌ای قصد کارآفرینانه در نظام آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 42-25]

خ

  • خوداشتغالی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر آموزش کارآفرینی برای دانشجویان عراقی در جهت خوداشتغالی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 54-35]
  • خودکارآمدی بررسی تأثیر نیمرخ کارآفرینی بر قصد کارآفرینی با تعدیل‌گری محیط دانشگاه (مورد مطالعه: دانشجویان گروه کارآفرینی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 59-78]

د

  • دانشگاه‌های کارآفرین ارائه مدلی پارادایمیک برای توسعه آموزش کارآفرینی در دانشگاه‌های نسل سوم؛ کاربست نظریه بنیانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-74]
  • دانشگاه‌های نسل سوم ارائه مدلی پارادایمیک برای توسعه آموزش کارآفرینی در دانشگاه‌های نسل سوم؛ کاربست نظریه بنیانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-74]
  • دوران پساکرونا ارائه مدل پارادایمیک برای توسعه آموزش مجازی کارآفرینی در دوران پساکرونا (مورد مطالعه: دانشگاه رازی) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 106-91]
  • دوسوتوانی سازمانی تأثیر مهارت‌های تفکر کارآفرینانه بر دوسوتوانی سازمانی: نقش میانجی سرمایه فکری (مورد مطالعه: معلمان شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 58-43]

ذ

  • ذهنیت کارآفرینانه بررسی تأثیر آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینانه با نقش میانجی ذهنیت کارآفرینانه (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]

ر

  • ریسک‌پذیری بررسی تأثیر نیمرخ کارآفرینی بر قصد کارآفرینی با تعدیل‌گری محیط دانشگاه (مورد مطالعه: دانشجویان گروه کارآفرینی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 59-78]
  • رفتار برنامه‌ریزی‌شده بررسی رابطه بین منبع کنترل و قصد کارآفرینی دیجیتال با نقش تعدیل‌گری آموزش کارآفرینی بر اساس نظریه رفتار برنامه‌ریزی‌شده [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-20]

ز

  • زنان خودسرپرست موانع و راهکارهای توسعه مشاغل خانگی زنان (مورد مطالعه: زنان آسیب‌پذیر شهر همدان) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 93-107]
  • زنان کارآفرین تحلیل موانع فراروی کارآفرینی زنان روستایی استان کرمانشاه؛ کاربرد نظریه بنیانی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 43-58]

س

  • سازمان‎‌‌های آموزشی طراحی و تبیین مدلی برای برندسازی در سازمان‌های آموزشی (مورد مطالعه: مدارس سرآمد شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 75-92]
  • سیاست‌های حمایتی بررسی تأثیر سیاست‌های حمایتی بر قصد کارآفرینی دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 41-58]
  • سرمایه فکری تأثیر مهارت‌های تفکر کارآفرینانه بر دوسوتوانی سازمانی: نقش میانجی سرمایه فکری (مورد مطالعه: معلمان شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 58-43]
  • سندرم سیندرلا بررسی اثر اشتیاق کارآفرینانه با واسطه ادراک خودکارآمدی بر قصد کارآفرینانه زنان کارآفرین: نقش تعدیل‌‎گر میانجی سندرم سیندرلا [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 21-40]
  • سندرم وابستگی بررسی اثر اشتیاق کارآفرینانه با واسطه ادراک خودکارآمدی بر قصد کارآفرینانه زنان کارآفرین: نقش تعدیل‌‎گر میانجی سندرم سیندرلا [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 21-40]

ش

  • شرکت‌های دانش‌بنیان نقش تعدیل‌گر نوآوری در تأثیر تفکر استراتژیک بر بقای سازمان (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش‌بنیان استان مرکزی) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-20]
  • شرکت‌های دانش‌بنیان تأثیر کارآفرینی استراتژیک بر مزیت رقابتی (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش‌بنیان شهرستان بوشهر) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 34-19]

ع

  • عراق شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر آموزش کارآفرینی برای دانشجویان عراقی در جهت خوداشتغالی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 54-35]

ف

  • فیلم‌های سینمایی ژانر کودک و نوجوان نقش هنر در ترویج و آموزش کارآفرینی: تحلیل محتوای کیفی فیلم‌های سینمایی کودک و نوجوان ایرانی در چهار دهه اخیر (1400-1360) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 21-42]
  • فناوری‌های دیجیتال بررسی تأثیر سیاست‌های حمایتی بر قصد کارآفرینی دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 41-58]

ق

  • قصد کارآفرینی بررسی تأثیر سیاست‌های حمایتی بر قصد کارآفرینی دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 41-58]
  • قصد کارآفرینی بررسی تأثیر نیمرخ کارآفرینی بر قصد کارآفرینی با تعدیل‌گری محیط دانشگاه (مورد مطالعه: دانشجویان گروه کارآفرینی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 59-78]
  • قصد کارآفرینانه مفهوم‌پردازی عوامل زمینه‌ای قصد کارآفرینانه در نظام آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 42-25]
  • قصد کارآفرینانه بررسی اثر اشتیاق کارآفرینانه با واسطه ادراک خودکارآمدی بر قصد کارآفرینانه زنان کارآفرین: نقش تعدیل‌‎گر میانجی سندرم سیندرلا [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 21-40]
  • قصد کارآفرینانه بررسی تأثیر آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینانه با نقش میانجی ذهنیت کارآفرینانه (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]
  • قصد کارآفرینی دیجیتال بررسی رابطه بین منبع کنترل و قصد کارآفرینی دیجیتال با نقش تعدیل‌گری آموزش کارآفرینی بر اساس نظریه رفتار برنامه‌ریزی‌شده [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-20]

ک

  • کارآفرینی موانع و راهکارهای توسعه مشاغل خانگی زنان (مورد مطالعه: زنان آسیب‌پذیر شهر همدان) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 93-107]
  • کارآفرینی بررسی تأثیر سیاست‌های حمایتی بر قصد کارآفرینی دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 41-58]
  • کارآفرینی استراتژیک تأثیر کارآفرینی استراتژیک بر مزیت رقابتی (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش‌بنیان شهرستان بوشهر) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 34-19]
  • کارآفرینان هیبریدی واکاوی مؤلفه‌های پذیرش کارآفرینی هیبریدی در بین کارکنان سازمان‌های دولتی: مورد مطالعه استان فارس [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 124-95]
  • کارآفرینی دیجیتال بررسی رابطه بین منبع کنترل و قصد کارآفرینی دیجیتال با نقش تعدیل‌گری آموزش کارآفرینی بر اساس نظریه رفتار برنامه‌ریزی‌شده [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-20]
  • کارآفرینی روستایی مدل‌سازی عوامل مؤثر بر توسعه کارآفرینی در مناطق روستایی (مورد مطالعه: روستاهای شهرستان هشترود) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 18-1]
  • کارآفرینی مدرسه‌ای طراحی الگوی مدرسه کارآفرین با تأکید بر استقرار زیست‌بوم کارآفرینانه [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 24-1]
  • کسب‌وکار الکترونیکی ارائه مدل پارادایمیک بازاریابی محتوایی کسب‌وکارهای الکترونیکی (مورد مطالعه: کارآفرینان خبره حوزه بازاریابی محتوایی دیجیتالی) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 74-55]

م

  • مدارس طراحی و تبیین مدلی برای برندسازی در سازمان‌های آموزشی (مورد مطالعه: مدارس سرآمد شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 75-92]
  • مدیریت کارآفرینی بررسی تأثیر آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینانه با نقش میانجی ذهنیت کارآفرینانه (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]
  • مدیریت کارآفرینی مدل‌سازی عوامل مؤثر بر توسعه کارآفرینی در مناطق روستایی (مورد مطالعه: روستاهای شهرستان هشترود) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 18-1]
  • مدیریت کارآفرینی واکاوی مؤلفه‌های توسعه نگرش کارآفرینی در دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه نظری؛ کاربست رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: خبرگان درس کارآفرینی در شهر تهران) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 90-75]
  • مدیریت کارآفرینی ارائه مدل پارادایمیک بازاریابی محتوایی کسب‌وکارهای الکترونیکی (مورد مطالعه: کارآفرینان خبره حوزه بازاریابی محتوایی دیجیتالی) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 74-55]
  • مدیریت کارآفرینی تأثیر کارآفرینی استراتژیک بر مزیت رقابتی (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش‌بنیان شهرستان بوشهر) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 34-19]
  • مدیریت کارآفرینی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر آموزش کارآفرینی برای دانشجویان عراقی در جهت خوداشتغالی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 54-35]
  • مدرسه کارآفرین طراحی الگوی مدرسه کارآفرین با تأکید بر استقرار زیست‌بوم کارآفرینانه [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 24-1]
  • مدل‌ کسب‌وکار طراحی مدل کسب‌وکار مدیریت و بهینه‌سازی مصرف انرژی در ایران با استفاده از فناوری بلاک‌چین [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 74-59]
  • مزیت رقابتی تأثیر کارآفرینی استراتژیک بر مزیت رقابتی (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش‌بنیان شهرستان بوشهر) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 34-19]
  • مشاغل خانگی موانع و راهکارهای توسعه مشاغل خانگی زنان (مورد مطالعه: زنان آسیب‌پذیر شهر همدان) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 93-107]
  • معلمان تأثیر مهارت‌های تفکر کارآفرینانه بر دوسوتوانی سازمانی: نقش میانجی سرمایه فکری (مورد مطالعه: معلمان شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 58-43]
  • منبع کنترل بررسی رابطه بین منبع کنترل و قصد کارآفرینی دیجیتال با نقش تعدیل‌گری آموزش کارآفرینی بر اساس نظریه رفتار برنامه‌ریزی‌شده [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-20]
  • مهارت‌آموزی آسیب‌شناسی نظام آموزش مهارتی در هنرستان کشاورزی شهرستان سنندج [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 94-75]
  • مهارت‌های رقابتی طراحی و تبیین مدلی برای برندسازی در سازمان‌های آموزشی (مورد مطالعه: مدارس سرآمد شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 75-92]
  • موانع کارآفرینی تحلیل موانع فراروی کارآفرینی زنان روستایی استان کرمانشاه؛ کاربرد نظریه بنیانی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 43-58]

ن

  • نظریه بنیانی ارائه مدل پارادایمیک برای توسعه آموزش مجازی کارآفرینی در دوران پساکرونا (مورد مطالعه: دانشگاه رازی) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 106-91]
  • نظریه داده‌بنیاد روند تولید ابتکارات کارآفرینانه اجتماعی با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 97-114]
  • نظریه رفتار برنامه‌ریزی‌شده بررسی تأثیر سیاست‌های حمایتی بر قصد کارآفرینی دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 41-58]
  • نگرش کارآفرینانه واکاوی مؤلفه‌های توسعه نگرش کارآفرینی در دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه نظری؛ کاربست رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: خبرگان درس کارآفرینی در شهر تهران) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 90-75]
  • نیمرخ کارآفرینی بررسی تأثیر نیمرخ کارآفرینی بر قصد کارآفرینی با تعدیل‌گری محیط دانشگاه (مورد مطالعه: دانشجویان گروه کارآفرینی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 59-78]
  • نوآوری نقش تعدیل‌گر نوآوری در تأثیر تفکر استراتژیک بر بقای سازمان (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش‌بنیان استان مرکزی) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-20]
  • نوآوری بررسی تأثیر نیمرخ کارآفرینی بر قصد کارآفرینی با تعدیل‌گری محیط دانشگاه (مورد مطالعه: دانشجویان گروه کارآفرینی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 59-78]
  • نوآوری اجتماعی روند تولید ابتکارات کارآفرینانه اجتماعی با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 97-114]

و

  • ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینانه نقش هنر در ترویج و آموزش کارآفرینی: تحلیل محتوای کیفی فیلم‌های سینمایی کودک و نوجوان ایرانی در چهار دهه اخیر (1400-1360) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 21-42]
  • ویژگی‌های کارآفرینانه واکاوی مؤلفه‌های توسعه نگرش کارآفرینی در دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه نظری؛ کاربست رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: خبرگان درس کارآفرینی در شهر تهران) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 90-75]

ه

  • هوشمندسازی داده‌‌ها طراحی مدل کسب‌وکار مدیریت و بهینه‌سازی مصرف انرژی در ایران با استفاده از فناوری بلاک‌چین [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 74-59]

ی

  • یادگیری الکترونیکی ارائه مدل پارادایمیک برای توسعه آموزش مجازی کارآفرینی در دوران پساکرونا (مورد مطالعه: دانشگاه رازی) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 106-91]