آ
-
آموزش کارآفرینی
موانع و راهکارهای توسعه مشاغل خانگی زنان (مورد مطالعه: زنان آسیبپذیر شهر همدان) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 93-107]
-
آموزش کارآفرینی
ارائه مدلی پارادایمیک برای توسعه آموزش کارآفرینی در دانشگاههای نسل سوم؛ کاربست نظریه بنیانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-74]
-
آموزش کارآفرینی
بررسی تأثیر آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینانه با نقش میانجی ذهنیت کارآفرینانه (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]
-
آموزش کارآفرینی
بررسی رابطه بین منبع کنترل و قصد کارآفرینی دیجیتال با نقش تعدیلگری آموزش کارآفرینی بر اساس نظریه رفتار برنامهریزیشده [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-20]
-
آموزش کارآفرینی
واکاوی مؤلفههای توسعه نگرش کارآفرینی در دانشآموزان دوره دوم متوسطه نظری؛ کاربست رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: خبرگان درس کارآفرینی در شهر تهران) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 90-75]
-
آموزش کارآفرینی
طراحی الگوی مدرسه کارآفرین با تأکید بر استقرار زیستبوم کارآفرینانه [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 24-1]
-
آموزش کارآفرینی
تأثیر مهارتهای تفکر کارآفرینانه بر دوسوتوانی سازمانی: نقش میانجی سرمایه فکری (مورد مطالعه: معلمان شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 58-43]
-
آموزش کارآفرینی
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر آموزش کارآفرینی برای دانشجویان عراقی در جهت خوداشتغالی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 54-35]
-
آموزش کشاورزی
مفهومپردازی عوامل زمینهای قصد کارآفرینانه در نظام آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 42-25]
-
آموزش مجازی کارآفرینی
ارائه مدل پارادایمیک برای توسعه آموزش مجازی کارآفرینی در دوران پساکرونا (مورد مطالعه: دانشگاه رازی) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 106-91]
-
آموزشهای فنی و حرفهای
آسیبشناسی نظام آموزش مهارتی در هنرستان کشاورزی شهرستان سنندج [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 94-75]
-
آموزش و ترویج کارآفرینی
نقش هنر در ترویج و آموزش کارآفرینی: تحلیل محتوای کیفی فیلمهای سینمایی کودک و نوجوان ایرانی در چهار دهه اخیر (1400-1360) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 21-42]
ا
-
ابتکارات کارآفرینی
روند تولید ابتکارات کارآفرینانه اجتماعی با رویکرد دادهبنیاد [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 97-114]
-
اجتماعی بودن
بررسی تأثیر نیمرخ کارآفرینی بر قصد کارآفرینی با تعدیلگری محیط دانشگاه (مورد مطالعه: دانشجویان گروه کارآفرینی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 59-78]
-
ادراک خودکارآمدی کارآفرینانه
بررسی اثر اشتیاق کارآفرینانه با واسطه ادراک خودکارآمدی بر قصد کارآفرینانه زنان کارآفرین: نقش تعدیلگر میانجی سندرم سیندرلا [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 21-40]
-
استقلالطلبی
واکاوی مؤلفههای پذیرش کارآفرینی هیبریدی در بین کارکنان سازمانهای دولتی: مورد مطالعه استان فارس [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 124-95]
-
اشتیاق کارآفرینانه
بررسی اثر اشتیاق کارآفرینانه با واسطه ادراک خودکارآمدی بر قصد کارآفرینانه زنان کارآفرین: نقش تعدیلگر میانجی سندرم سیندرلا [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 21-40]
-
اشتغالزایی پایدار
تحلیل موانع فراروی کارآفرینی زنان روستایی استان کرمانشاه؛ کاربرد نظریه بنیانی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 43-58]
-
اشتغال زنان
موانع و راهکارهای توسعه مشاغل خانگی زنان (مورد مطالعه: زنان آسیبپذیر شهر همدان) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 93-107]
-
اکوسیستم کارآفرینی
طراحی الگوی مدرسه کارآفرین با تأکید بر استقرار زیستبوم کارآفرینانه [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 24-1]
ب
-
بازاریابی الکترونیکی
ارائه مدل پارادایمیک بازاریابی محتوایی کسبوکارهای الکترونیکی (مورد مطالعه: کارآفرینان خبره حوزه بازاریابی محتوایی دیجیتالی) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 74-55]
-
بازاریابی محتوا
ارائه مدل پارادایمیک بازاریابی محتوایی کسبوکارهای الکترونیکی (مورد مطالعه: کارآفرینان خبره حوزه بازاریابی محتوایی دیجیتالی) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 74-55]
-
برند
طراحی و تبیین مدلی برای برندسازی در سازمانهای آموزشی (مورد مطالعه: مدارس سرآمد شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 75-92]
-
برندسازی
طراحی و تبیین مدلی برای برندسازی در سازمانهای آموزشی (مورد مطالعه: مدارس سرآمد شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 75-92]
-
بقاء
نقش تعدیلگر نوآوری در تأثیر تفکر استراتژیک بر بقای سازمان (مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان استان مرکزی) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-20]
-
بلاکچین
طراحی مدل کسبوکار مدیریت و بهینهسازی مصرف انرژی در ایران با استفاده از فناوری بلاکچین [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 74-59]
-
بهرهوری انرژی
طراحی مدل کسبوکار مدیریت و بهینهسازی مصرف انرژی در ایران با استفاده از فناوری بلاکچین [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 74-59]
-
بهینهسازی مصرف
طراحی مدل کسبوکار مدیریت و بهینهسازی مصرف انرژی در ایران با استفاده از فناوری بلاکچین [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 74-59]
پ
-
پذیرش کارآفرینی هیبریدی
واکاوی مؤلفههای پذیرش کارآفرینی هیبریدی در بین کارکنان سازمانهای دولتی: مورد مطالعه استان فارس [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 124-95]
ت
-
تحلیل SWOT
آسیبشناسی نظام آموزش مهارتی در هنرستان کشاورزی شهرستان سنندج [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 94-75]
-
تحلیل راهبردی
آسیبشناسی نظام آموزش مهارتی در هنرستان کشاورزی شهرستان سنندج [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 94-75]
-
تحلیل محتوای کیفی
نقش هنر در ترویج و آموزش کارآفرینی: تحلیل محتوای کیفی فیلمهای سینمایی کودک و نوجوان ایرانی در چهار دهه اخیر (1400-1360) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 21-42]
-
تفکر استراتژیک
نقش تعدیلگر نوآوری در تأثیر تفکر استراتژیک بر بقای سازمان (مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان استان مرکزی) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-20]
-
تفکر کارآفرینانه
تأثیر مهارتهای تفکر کارآفرینانه بر دوسوتوانی سازمانی: نقش میانجی سرمایه فکری (مورد مطالعه: معلمان شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 58-43]
-
توسعه آموزش
ارائه مدلی پارادایمیک برای توسعه آموزش کارآفرینی در دانشگاههای نسل سوم؛ کاربست نظریه بنیانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-74]
-
توسعه پایدار روستایی
مدلسازی عوامل مؤثر بر توسعه کارآفرینی در مناطق روستایی (مورد مطالعه: روستاهای شهرستان هشترود) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 18-1]
-
توسعه روستایی
تحلیل موانع فراروی کارآفرینی زنان روستایی استان کرمانشاه؛ کاربرد نظریه بنیانی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 43-58]
-
توسعه کارآفرینی
ارائه مدلی پارادایمیک برای توسعه آموزش کارآفرینی در دانشگاههای نسل سوم؛ کاربست نظریه بنیانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-74]
-
توسعه کارآفرینی
تحلیل موانع فراروی کارآفرینی زنان روستایی استان کرمانشاه؛ کاربرد نظریه بنیانی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 43-58]
-
توسعه کارآفرینی
آسیبشناسی نظام آموزش مهارتی در هنرستان کشاورزی شهرستان سنندج [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 94-75]
-
توسعه کارآفرینی
واکاوی مؤلفههای پذیرش کارآفرینی هیبریدی در بین کارکنان سازمانهای دولتی: مورد مطالعه استان فارس [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 124-95]
-
توسعه کارآفرینی روستایی
مدلسازی عوامل مؤثر بر توسعه کارآفرینی در مناطق روستایی (مورد مطالعه: روستاهای شهرستان هشترود) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 18-1]
-
تولید
روند تولید ابتکارات کارآفرینانه اجتماعی با رویکرد دادهبنیاد [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 97-114]
ح
-
حمایت دانشگاهی
مفهومپردازی عوامل زمینهای قصد کارآفرینانه در نظام آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 42-25]
-
حمایت دولتی
مفهومپردازی عوامل زمینهای قصد کارآفرینانه در نظام آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 42-25]
-
حمایت محیطی
مفهومپردازی عوامل زمینهای قصد کارآفرینانه در نظام آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 42-25]
خ
-
خوداشتغالی
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر آموزش کارآفرینی برای دانشجویان عراقی در جهت خوداشتغالی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 54-35]
-
خودکارآمدی
بررسی تأثیر نیمرخ کارآفرینی بر قصد کارآفرینی با تعدیلگری محیط دانشگاه (مورد مطالعه: دانشجویان گروه کارآفرینی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 59-78]
د
-
دانشگاههای کارآفرین
ارائه مدلی پارادایمیک برای توسعه آموزش کارآفرینی در دانشگاههای نسل سوم؛ کاربست نظریه بنیانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-74]
-
دانشگاههای نسل سوم
ارائه مدلی پارادایمیک برای توسعه آموزش کارآفرینی در دانشگاههای نسل سوم؛ کاربست نظریه بنیانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-74]
-
دوران پساکرونا
ارائه مدل پارادایمیک برای توسعه آموزش مجازی کارآفرینی در دوران پساکرونا (مورد مطالعه: دانشگاه رازی) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 106-91]
-
دوسوتوانی سازمانی
تأثیر مهارتهای تفکر کارآفرینانه بر دوسوتوانی سازمانی: نقش میانجی سرمایه فکری (مورد مطالعه: معلمان شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 58-43]
ذ
-
ذهنیت کارآفرینانه
بررسی تأثیر آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینانه با نقش میانجی ذهنیت کارآفرینانه (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]
ر
-
ریسکپذیری
بررسی تأثیر نیمرخ کارآفرینی بر قصد کارآفرینی با تعدیلگری محیط دانشگاه (مورد مطالعه: دانشجویان گروه کارآفرینی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 59-78]
-
رفتار برنامهریزیشده
بررسی رابطه بین منبع کنترل و قصد کارآفرینی دیجیتال با نقش تعدیلگری آموزش کارآفرینی بر اساس نظریه رفتار برنامهریزیشده [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-20]
ز
-
زنان خودسرپرست
موانع و راهکارهای توسعه مشاغل خانگی زنان (مورد مطالعه: زنان آسیبپذیر شهر همدان) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 93-107]
-
زنان کارآفرین
تحلیل موانع فراروی کارآفرینی زنان روستایی استان کرمانشاه؛ کاربرد نظریه بنیانی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 43-58]
س
-
سازمانهای آموزشی
طراحی و تبیین مدلی برای برندسازی در سازمانهای آموزشی (مورد مطالعه: مدارس سرآمد شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 75-92]
-
سیاستهای حمایتی
بررسی تأثیر سیاستهای حمایتی بر قصد کارآفرینی دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 41-58]
-
سرمایه فکری
تأثیر مهارتهای تفکر کارآفرینانه بر دوسوتوانی سازمانی: نقش میانجی سرمایه فکری (مورد مطالعه: معلمان شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 58-43]
-
سندرم سیندرلا
بررسی اثر اشتیاق کارآفرینانه با واسطه ادراک خودکارآمدی بر قصد کارآفرینانه زنان کارآفرین: نقش تعدیلگر میانجی سندرم سیندرلا [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 21-40]
-
سندرم وابستگی
بررسی اثر اشتیاق کارآفرینانه با واسطه ادراک خودکارآمدی بر قصد کارآفرینانه زنان کارآفرین: نقش تعدیلگر میانجی سندرم سیندرلا [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 21-40]
ش
-
شرکتهای دانشبنیان
نقش تعدیلگر نوآوری در تأثیر تفکر استراتژیک بر بقای سازمان (مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان استان مرکزی) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-20]
-
شرکتهای دانشبنیان
تأثیر کارآفرینی استراتژیک بر مزیت رقابتی (مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان شهرستان بوشهر) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 34-19]
ع
-
عراق
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر آموزش کارآفرینی برای دانشجویان عراقی در جهت خوداشتغالی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 54-35]
ف
-
فیلمهای سینمایی ژانر کودک و نوجوان
نقش هنر در ترویج و آموزش کارآفرینی: تحلیل محتوای کیفی فیلمهای سینمایی کودک و نوجوان ایرانی در چهار دهه اخیر (1400-1360) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 21-42]
-
فناوریهای دیجیتال
بررسی تأثیر سیاستهای حمایتی بر قصد کارآفرینی دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 41-58]
ق
-
قصد کارآفرینی
بررسی تأثیر سیاستهای حمایتی بر قصد کارآفرینی دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 41-58]
-
قصد کارآفرینی
بررسی تأثیر نیمرخ کارآفرینی بر قصد کارآفرینی با تعدیلگری محیط دانشگاه (مورد مطالعه: دانشجویان گروه کارآفرینی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 59-78]
-
قصد کارآفرینانه
مفهومپردازی عوامل زمینهای قصد کارآفرینانه در نظام آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 42-25]
-
قصد کارآفرینانه
بررسی اثر اشتیاق کارآفرینانه با واسطه ادراک خودکارآمدی بر قصد کارآفرینانه زنان کارآفرین: نقش تعدیلگر میانجی سندرم سیندرلا [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 21-40]
-
قصد کارآفرینانه
بررسی تأثیر آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینانه با نقش میانجی ذهنیت کارآفرینانه (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]
-
قصد کارآفرینی دیجیتال
بررسی رابطه بین منبع کنترل و قصد کارآفرینی دیجیتال با نقش تعدیلگری آموزش کارآفرینی بر اساس نظریه رفتار برنامهریزیشده [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-20]
ک
-
کارآفرینی
موانع و راهکارهای توسعه مشاغل خانگی زنان (مورد مطالعه: زنان آسیبپذیر شهر همدان) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 93-107]
-
کارآفرینی
بررسی تأثیر سیاستهای حمایتی بر قصد کارآفرینی دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 41-58]
-
کارآفرینی استراتژیک
تأثیر کارآفرینی استراتژیک بر مزیت رقابتی (مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان شهرستان بوشهر) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 34-19]
-
کارآفرینان هیبریدی
واکاوی مؤلفههای پذیرش کارآفرینی هیبریدی در بین کارکنان سازمانهای دولتی: مورد مطالعه استان فارس [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 124-95]
-
کارآفرینی دیجیتال
بررسی رابطه بین منبع کنترل و قصد کارآفرینی دیجیتال با نقش تعدیلگری آموزش کارآفرینی بر اساس نظریه رفتار برنامهریزیشده [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-20]
-
کارآفرینی روستایی
مدلسازی عوامل مؤثر بر توسعه کارآفرینی در مناطق روستایی (مورد مطالعه: روستاهای شهرستان هشترود) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 18-1]
-
کارآفرینی مدرسهای
طراحی الگوی مدرسه کارآفرین با تأکید بر استقرار زیستبوم کارآفرینانه [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 24-1]
-
کسبوکار الکترونیکی
ارائه مدل پارادایمیک بازاریابی محتوایی کسبوکارهای الکترونیکی (مورد مطالعه: کارآفرینان خبره حوزه بازاریابی محتوایی دیجیتالی) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 74-55]
م
-
مدارس
طراحی و تبیین مدلی برای برندسازی در سازمانهای آموزشی (مورد مطالعه: مدارس سرآمد شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 75-92]
-
مدیریت کارآفرینی
بررسی تأثیر آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینانه با نقش میانجی ذهنیت کارآفرینانه (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]
-
مدیریت کارآفرینی
مدلسازی عوامل مؤثر بر توسعه کارآفرینی در مناطق روستایی (مورد مطالعه: روستاهای شهرستان هشترود) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 18-1]
-
مدیریت کارآفرینی
واکاوی مؤلفههای توسعه نگرش کارآفرینی در دانشآموزان دوره دوم متوسطه نظری؛ کاربست رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: خبرگان درس کارآفرینی در شهر تهران) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 90-75]
-
مدیریت کارآفرینی
ارائه مدل پارادایمیک بازاریابی محتوایی کسبوکارهای الکترونیکی (مورد مطالعه: کارآفرینان خبره حوزه بازاریابی محتوایی دیجیتالی) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 74-55]
-
مدیریت کارآفرینی
تأثیر کارآفرینی استراتژیک بر مزیت رقابتی (مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان شهرستان بوشهر) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 34-19]
-
مدیریت کارآفرینی
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر آموزش کارآفرینی برای دانشجویان عراقی در جهت خوداشتغالی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 54-35]
-
مدرسه کارآفرین
طراحی الگوی مدرسه کارآفرین با تأکید بر استقرار زیستبوم کارآفرینانه [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 24-1]
-
مدل کسبوکار
طراحی مدل کسبوکار مدیریت و بهینهسازی مصرف انرژی در ایران با استفاده از فناوری بلاکچین [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 74-59]
-
مزیت رقابتی
تأثیر کارآفرینی استراتژیک بر مزیت رقابتی (مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان شهرستان بوشهر) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 34-19]
-
مشاغل خانگی
موانع و راهکارهای توسعه مشاغل خانگی زنان (مورد مطالعه: زنان آسیبپذیر شهر همدان) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 93-107]
-
معلمان
تأثیر مهارتهای تفکر کارآفرینانه بر دوسوتوانی سازمانی: نقش میانجی سرمایه فکری (مورد مطالعه: معلمان شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 58-43]
-
منبع کنترل
بررسی رابطه بین منبع کنترل و قصد کارآفرینی دیجیتال با نقش تعدیلگری آموزش کارآفرینی بر اساس نظریه رفتار برنامهریزیشده [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-20]
-
مهارتآموزی
آسیبشناسی نظام آموزش مهارتی در هنرستان کشاورزی شهرستان سنندج [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 94-75]
-
مهارتهای رقابتی
طراحی و تبیین مدلی برای برندسازی در سازمانهای آموزشی (مورد مطالعه: مدارس سرآمد شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 75-92]
-
موانع کارآفرینی
تحلیل موانع فراروی کارآفرینی زنان روستایی استان کرمانشاه؛ کاربرد نظریه بنیانی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 43-58]
ن
-
نظریه بنیانی
ارائه مدل پارادایمیک برای توسعه آموزش مجازی کارآفرینی در دوران پساکرونا (مورد مطالعه: دانشگاه رازی) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 106-91]
-
نظریه دادهبنیاد
روند تولید ابتکارات کارآفرینانه اجتماعی با رویکرد دادهبنیاد [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 97-114]
-
نظریه رفتار برنامهریزیشده
بررسی تأثیر سیاستهای حمایتی بر قصد کارآفرینی دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 41-58]
-
نگرش کارآفرینانه
واکاوی مؤلفههای توسعه نگرش کارآفرینی در دانشآموزان دوره دوم متوسطه نظری؛ کاربست رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: خبرگان درس کارآفرینی در شهر تهران) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 90-75]
-
نیمرخ کارآفرینی
بررسی تأثیر نیمرخ کارآفرینی بر قصد کارآفرینی با تعدیلگری محیط دانشگاه (مورد مطالعه: دانشجویان گروه کارآفرینی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 59-78]
-
نوآوری
نقش تعدیلگر نوآوری در تأثیر تفکر استراتژیک بر بقای سازمان (مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان استان مرکزی) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-20]
-
نوآوری
بررسی تأثیر نیمرخ کارآفرینی بر قصد کارآفرینی با تعدیلگری محیط دانشگاه (مورد مطالعه: دانشجویان گروه کارآفرینی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 59-78]
-
نوآوری اجتماعی
روند تولید ابتکارات کارآفرینانه اجتماعی با رویکرد دادهبنیاد [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 97-114]
و
-
ویژگیهای شخصیتی کارآفرینانه
نقش هنر در ترویج و آموزش کارآفرینی: تحلیل محتوای کیفی فیلمهای سینمایی کودک و نوجوان ایرانی در چهار دهه اخیر (1400-1360) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 21-42]
-
ویژگیهای کارآفرینانه
واکاوی مؤلفههای توسعه نگرش کارآفرینی در دانشآموزان دوره دوم متوسطه نظری؛ کاربست رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: خبرگان درس کارآفرینی در شهر تهران) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 90-75]
ه
-
هوشمندسازی دادهها
طراحی مدل کسبوکار مدیریت و بهینهسازی مصرف انرژی در ایران با استفاده از فناوری بلاکچین [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 74-59]
ی
-
یادگیری الکترونیکی
ارائه مدل پارادایمیک برای توسعه آموزش مجازی کارآفرینی در دوران پساکرونا (مورد مطالعه: دانشگاه رازی) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 106-91]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد